Účinnosť reklamných kampaní internetového portálu www.podnikajte.sk – Miroslava MATUŠÍKOVÁ
Miroslava MATUŠÍKOVÁ
Bakalářská práce
Účinnosť reklamných kampaní internetového portálu www.podnikajte.sk
The effectivity of advertising campaigns of internet portal www.podnikajte.sk
Anotace:
Práca podáva informácie o rôznych formách reklamy na portáli. Súčasne analyzuje výsledky a uvádza možné riešenia na zlepšenie a zefektívnenie marketingovej komunikácie. Práca sa skladá z dvoch častí, a to z teoretickej a praktickej. V teoretickej sú základné informácie hlavne o internetovej reklame. V praktickej časti sú hlbšie analyzované výsledky o návštevnosti a činnosti ľudí na internete. Záver …víceAbstract:
Work gives information of various forms of advertising on the portal. At the same time analyzes the results and presents possible solutions to improve and streamline the marketing communication. The work consists of two parts, namely the theoretical and practical. The theoretical part gives the basic information mainly about Internet advertising. The practical part deeply analyzes the results of traffic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor:
17848
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATUŠÍKOVÁ, Miroslava. Účinnosť reklamných kampaní internetového portálu www.podnikajte.sk. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 12. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia VSG v Košiciach v porovnaní s GHMP
Viktória Kovaľová -
Analýza vlivu PPC/Facebook reklamy na ekonomiku podniku
Igor Ličko -
Facebook Marketing
Peter Mikuš -
Reklama na internetu
Adriana Hrušková