Luboš LEBEDA

Bakalářská práce

Komparace základních znalostí z Věd o Zemi mezi studenty maturitních ročníků gymnázií v Plzeňském kraji

Comparison of basic knowledge of Earth sciences among high school students in the Pilsen region
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku základních znalostí z Věd o Zemi mezi studenty maturitních ročníků gymnázií v Plzeňském kraji. Hlavním cílem práce je zmapovat a porovnat základní znalosti z Věd o Zemi mezi studenty maturitních ročníků gymnázií v Plzeňském kraji. Bakalářská práce obsahuje dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsán vzdělávací systém v České republice …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the issue of basic knowledge of Earth Sciences among students of high school graduates in the Pilsen region. The main goal of this work is to map and compare basic knowledge of Earth Sciences among high school students in the Pilsen region. The bachelor thesis contains two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the educational system in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. RNDr. Pavel Mentlík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LEBEDA, Luboš. Komparace základních znalostí z Věd o Zemi mezi studenty maturitních ročníků gymnázií v Plzeňském kraji. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Bakalářský studijní program / obor:
Přírodovědná studia / Geografie se zaměřením na vzdělávání