Lokalizace marketingové komunikace pro vietnamský automobilový trh – Bc. Thuy Duong Nguyen
Bc. Thuy Duong Nguyen
Diplomová práce
Lokalizace marketingové komunikace pro vietnamský automobilový trh
Marketing strategy for new market entry
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá lokalizací marketingové komunikace na vietnamském automobilovém trhu se zaměřením na kampaně společnosti Škoda Auto. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit přizpůsobení těchto kampaní místním kulturním a tržním specifikům. První kapitola se věnuje teoretickým základům marketingové komunikace, nástrojům komunikačního mixu, výhody a faktory ovlivňující adaptace marketingové …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the localization of marketing communication in the Vietnamese automotive market, with an emphasis on Škoda Auto's campaigns. The objective is to analyze and evaluate how these campaigns have been adapted to local cultural and market specifics. The first chapter covers the theoretical foundations of marketing communication, including the tools of the communication mix, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 8. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva