Úloha přípravné třídy ve vzdělávání dětí – Tereza JANEČKOVÁ
Tereza JANEČKOVÁ
Bakalářská práce
Úloha přípravné třídy ve vzdělávání dětí
The role of preparatory class in children's education
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na úlohu přípravných tříd ve vzdělávání dětí. Tato práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a empirickou. Teoretická část obsahuje specifika předškolního vzdělávání, jeho možnosti, charakteristiku předškolních dětí a jejich vývojová specifika, taktéž charakteristiku dětí navštěvující přípravné třídy a popis přípravných tříd z hlediska legislativních podmínek …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the role of preparatory classes in the education of children. This thesis is divided into two parts, theoretical and empirical. The theoretical part contains the specifics of pre-school education, its possibilities, characteristics of pre-school children and their developmental specifics, as well as the characteristics of children attending preparatory classes and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 10. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANEČKOVÁ, Tereza. Úloha přípravné třídy ve vzdělávání dětí. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Předškolní vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Miroslava ZÁMKOVÁ -
ODLIŠNOSTI V CHOVÁNÍ DĚTÍ SE SOCIOKULTURNÍM ZNEVÝHODNĚNÍM V PŘEDŠKOLNÍM A ŠKOLNÍM VĚKU
Martina STOJANÍKOVÁ -
Význam přípravných tříd při odstraňování sociálního znevýhodnění dětí předškolního věku
Miloslava SVOBODOVÁ -
Význam přípravných tříd při odstraňování sociálního znevýhodnění dětí předškolního věku
Miloslava SVOBODOVÁ -
Děti se specifickými potřebami v předškolní výchově
Petra Vaníčková -
Stanovení obtížnosti motorického testu - IOWA-BRACE test u dětí staršího školního věku.
Barbora DOLEŽÁLKOVÁ -
Strategie rozvoje v oblasti školní zralosti v přípravné třídě ZŠ
Tereza JANDOVÁ -
Kresba jako nástroj zjištění školní zralosti u žáků v přípravné třídě
Blanka Petrásková