Model návyků S. Coveyho jako prostředek osobnostního rozvoje dětí mladšího školního věku – Simona Dikorasová
Simona Dikorasová
Diplomová práce
Model návyků S. Coveyho jako prostředek osobnostního rozvoje dětí mladšího školního věku
S. Covey´s Model of Habits as a Means of Personal Development of Young Children
Anotace:
Diplomová práce se zabývá osobnostním rozvojem dětí mladšího školního věku na základě modelu návyků Stephena Coveyho. V teoretické části se zaměřujeme na vymezení daných pojmů a zpracování dostupné literatury k tématu. Praktická část diplomové práce popisuje realizovaný program osobnostního rozvoje dětí mladšího školního věku na základě modelu návyků Stephena Coveyho, jeho evaluaci a diskuzi. Výsledkem …víceAbstract:
The thesis deals with personal growth of children of elementary school age on the basis of Covey´s habits model. Theoretical part defines terminology and available thematic literature. Practical part introduces realized program of personal growth of children of elementary school age on the basis of Covey´s habits model, its evaluation and final discussion. The result of this practically based diploma …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Andrea Rozkovcová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DIKORASOVÁ, Simona. \textit{Model návyků S. Coveyho jako prostředek osobnostního rozvoje dětí mladšího školního věku}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/e4rzb3/.
Jak správně citovat práci
Dikorasová, Simona. Model návyků S. Coveyho jako prostředek osobnostního rozvoje dětí mladšího školního věku. Liberec, 2016. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Program rozvoje osobnostních kompetencí obchodních zástupců
Jiří Kratěna -
Program rozvoje reflektivních funkcí za účelem osobnostního růstu u instruktorů skupinových lekcí
Michaela Horová -
Návrh programu osobnostního a sociálního rozvoje a finanční gramotnosti v mateřské škole
Nikola Petra Dolenská -
Tanec - umělecká tvůrčí činnost pro podporu osobnostního a sociálního rozvoje žáků
Tereza Chlumová -
Management osobního rozvoje mladých sportovců
Martina Velecká -
Vliv školního prostředí na držení těla dětí mladšího školního věku - případová studie třídy
Eliška Aldorfová -
Vybrané faktory školního prostředí s možným negativním působením na držení těla dětí mladšího školního věku - případová studie
Dominika Babáčková -
Vliv školy a školního prostředí na držení těla dětí mladšího školního věku - případová studie třídy
Jana Peňázová
Název
Vložil
Vloženo
Práva