Vybrané aspekty humoru v audiovizuální reklamě – Bc. Ladislav Kývala
Bc. Ladislav Kývala
Diplomová práce
Vybrané aspekty humoru v audiovizuální reklamě
Selected Sspects of humor in Audiovisual Advertising
Anotace:
Diplomová práce je strukturována do tří hlavních částí. První část představuje teoretický rámec, který má za cíl definovat klíčové pojmy z oblasti marketingové komunikace a reklamy, zejména s ohledem na využití emocionálního apelu humoru. Tato část práce se zabývá konceptem humoru, jeho různými formami, vnímáním příjemcem reklamních sdělení s emocionálními apely a také přináší reflexi etických a právních …víceAbstract:
The diploma thesis is composed of three individual units. The first unit is represented by the theoretical part, the content and aim of which is to define the basic concepts of marketing communication and advertising with a focus on the emotional appeal of humour. Furthermore, it explains what humour is, what types of humour there are, the perception of the recipient of an advertising message with …víceKlíčová slova
humor reklama vtip emoce kreativita upíří efekt etické aspekty reklamy emocionální apel
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kývala, Ladislav. Vybrané aspekty humoru v audiovizuální reklamě. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu
Jan Loník -
Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu
Jan Dráb -
Etické aspekty reklamy pro děti
Dagmar Alexandra Bernardová -
Etické aspekty reklamy z oblasti zdravotnictví
Jiří Valeš -
Právní a etické aspekty reklamy s erotickými motivy - Ochrana veřejnosti před sexistickou reklamou
Margaréta Midliková -
Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu
Dominika Stará -
Právní a etické aspekty reklamy na sociálních sítích
Petra Rožcová -
Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje z pohledu školních dětí
Zuzana Beranová