Jan HRON

Bakalářská práce

Marketing města Most

Marketing of the town Most
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingových aktivit města Most a jeho srovnání s jinými městy. V první části práce je vymezen pojem marketing měst a obcí, základní pojmy jako marketingový výzkum, plánování, řízení, strategie a marketingový mix. Ve druhé kapitole se práce již věnuje svému účelu, tedy analýze marketingu města Most. Nejdříve je město představeno a poté jsou popsány jeho základní …více
Abstract:
An objective of this bachelor thesis is an analysis of marketing activities of the town of Most and its comparison with other towns. You can find a definition of municipal marketing in the first part of the thesis, for example basic concepts such as marketing research, planning, management, strategy and marketing mix. Second chapter of the thesis has been dedicated to its purpose, an analysis of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HRON, Jan. Marketing města Most. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management