Bc. Zuzana KVĚTÁKOVÁ

Bakalářská práce

Výzkum informovanosti zákazníků o produktech a činnostech společnosti Moravská Vodárenská, a. s.

Research On Brand And Product Awareness For Moravská Vodárenská, a. s.
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zprvu zabývám částí teoretickou, ve které se zaměřuji na problematiku marketingu služeb, informovanosti zákazníků, tj. marketingový výzkum, poté přejdu k metodám sběru informací, a to především dotazníkovému šetření. Teoretickou část završím problematikou způsobu psaní reklamního textu. V praktické části analyzuji daný podnik, kterým je Moravská Vodárenská, a.s., kde je mým …více
Abstract:
The bachelor theses consist of two main sections. The first will be the teoretical part, which will be mainly focused on service marketing, customer awareness, this is marketing research. Accordingly I will deal with methods of information, acquistion, mainly with Questionnaire disquisition. The teoretical part will ends with the problems about advertisement text. The practical section contains analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2008
Identifikátor: 10413

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 1. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KVĚTÁKOVÁ, Zuzana. Výzkum informovanosti zákazníků o produktech a činnostech společnosti Moravská Vodárenská, a. s.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 12. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing