Zhodnocení marketingové komunikace – Bc. Pavla Češková
Bc. Pavla Češková
Diplomová práce
Zhodnocení marketingové komunikace
The Evaluation of Marketing Communication
Anotace:
Tématem diplomové práce je zhodnocení marketingové komunikace společnosti Institute Le Charme s.r.o. se sídlem v Chomutově. První část se zabývá teoretickými východisky z oblasti marketingové komunikace. Jsou zde vysvětleny základní pojmy jako marketing nebo marketingový mix. Podrobněji jsou zde popsány jednotlivé složky komunikačního mixu a na závěr zmíněny trendy používající se v posledních letech …víceAbstract:
Topic of this thesis is marketing communications analysis in Institute Le Charme s.r.o. in Chomutov. First part of thesis deals with theoretical basis of marketing communications. Basic terms such as marketing and marketing mix are explained in this part. In more details are described all parts which is marketing mix consist of. In the end of this first part you can find trends which had been using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva