Návrh projektu vzdělávací akce pro asistenty pedagoga k integrovanému dítěti – Libuše Horká
Libuše Horká
Bakalářská práce
Návrh projektu vzdělávací akce pro asistenty pedagoga k integrovanému dítěti
Educational Activity Project Suggestion for Pedagogue´s Assistant of an Integrated Child
Anotace:
Práce se zabývá integračním procesem dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole. V první části tématiku zpracovávám s ohledem na potřeby dítěte. Uvádím případové studie dvou úspěšných a dvou neúspěšných integrací. V druhé části práce se zabývám asistentem pedagoga. Prostřednictvím standardizovaných rozhovorů s asistenty a odborníky v oblasti vzdělávání zkoumám problematiku pracovního …víceAbstract:
This thesis is focused on an integration process of a child with specific learning difficulties at elementary school. In the first part the topic is summarized according to the needs of a child. I present two case studies of a successful integration and two case studies of an unsuccessful integration. In the second part I deal with pedagogue´s assistant. Questions of pedagogue´s assistants working …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2010
- Vedoucí: Pavel Kliment
- Oponent: Eleonora Smékalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika v profilaci na personální management
Práce na příbuzné téma
-
Self-efficacy a copingové strategie u dětí se specifickými poruchamu učení
Michaela Lysáková -
Integrační proces žákyně se zrakovým postižením do hlavního vzdělávacího proudu předškolního a základního vzdělávání, případová studie
Petra BLÁHOVÁ -
Integrovaná péče o děti se zdravotním znevýhodněním se zaměřením na alergiky v podmínkách běžné mateřské školy
Karla Juříková -
Výuka specifických kompetencí u žáka se zrakovým postižením v hlavním vzdělávacím proudu v průběhu primárního vzdělávání se zaměřením na prostorovou orientaci a samostaný pohyb.
Miroslava MRÁZKOVÁ -
Projekt Centrum integrované podpory pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole
Eva Štěpánková -
Pohybové aktivity u dětí se zrakovým postižením v předškolním věku
Radka KAHUDOVÁ -
Role asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ
Dominika Vlčková -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová
Název
Vložil
Vloženo
Práva