Dramaterapeutický a dramatickovýchovný proces - komparativní studie – Bc. Lenka ŠILAROVÁ
Bc. Lenka ŠILAROVÁ
Diplomová práce
Dramaterapeutický a dramatickovýchovný proces - komparativní studie
Dramatherapeutic and drama educational process - a comparative study
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na komparativní studii procesu v dramatické výchově a procesu v dramaterapii. Teoretická část se zabývá základním vymezením pojmů, dále pak základními složkami procesu, jako je skupinová dynamika a hra a také strukturou a fázemi procesů. Praktická část je zaměřena na komparaci procesu dramatické výchovy na základní umělecké škole a procesu dramaterapie na psychiatrické klinice …víceAbstract:
Master's thesis is focused on the comparative study of process drama education and dramatherapy process. The theoretical part deals with the basic definitions of terms, as well as essential components of the process, such as group dynamics and the game and also a structure and stage of the process. The practical part is focused on the comparison of process drama education at the art school and process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2013
Zveřejnit od: 12. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Prof. PaedDr. Milan Valenta, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠILAROVÁ, Lenka. Dramaterapeutický a dramatickovýchovný proces - komparativní studie. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Literárně dramatický obor na Základních uměleckých školách v Brně: vznik, vývoj a současný stav
Kateřina Mikanová -
Analýza metod podpory žáků s komunikačními obtížemi v literárně-dramatickém oboru
Berit Hönigová -
Mezioborová spolupráce tanečního, literárně-dramatického a výtvarného oboru (Projekt Květuška a její zahrádka)
Martina Dobešová -
Využití výtvarných technik při výuce literárně-dramatického oboru
Romana Volgemutová -
Podpora aplikace rámcově-vzdělávacího programu pro Základní umělecké školy, obor literárně-dramatický.
Jana ŠÁLKOVÁ -
SNĚHOVÁ KRÁLOVNA - INSCENAČNÍ PROCES S ŽÁKY LITERÁRNĚ DRAMATICKÉHO OBORU
Andrea Krejčová -
Využití projektové metody v distanční výuce literárně dramatického oboru na Základní umělecké škole Česká Třebová
Zuzana Kulhánek Habrmanová -
Polomaska jako nástroj rozvoje hereckých kompetencí u žáků// literárně-dramatického oboru ve věku od 14 do 17 na ZUŠ
Pavla Kroupová
Název
Vložil
Vloženo
Práva