Měření a vyhodnocení spokojenosti zákazníka s jakostí dopravního prostředku – Bc. Ladislav Frantík
Bc. Ladislav Frantík
Bakalářská práce
Měření a vyhodnocení spokojenosti zákazníka s jakostí dopravního prostředku
Measurement and evaluation of customer satisfaction with the quality of vehicle
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na měření a následné vyhodnocení spokojenosti určitých skupin zákazníků s konkrétním dopravním prostředkem.Abstract:
The bachelor thesis is focus on measuring and subsequent evaluation of some customer groups with a particular vehicle.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2012
- Vedoucí: Ing. Petr Jilek, DiS.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Frantík, Ladislav. Měření a vyhodnocení spokojenosti zákazníka s jakostí dopravního prostředku. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Provozní spolehlivost dopravních prostředků a infrastruktury
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení podmínek aplikace normativního přístupu k budování systému jakosti u vojenské letky a vypracování návrhu příručky jakosti pro tuto organizaci
Jiří Zach -
Spokojenost učitelů vybrané střední školy s vybranými faktory pracovní spokojenosti
Markéta Horká -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném maloobchodním podniku
Barbora Bezvodová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybraného solárního studia
Mikeš Mikeš -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném výrobním podniku
Jiří Hadžiosmanovič -
Hodnocení spokojenosti zaměstnanců s vybranou společností
Andrea Jančíková -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Kundera Kundera -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku ze sektoru služeb
Šárka Topičová