Návrh marketingové komunikace s pacienty soukromé otorinolaryngologické ambulance – Bc. Zuzana SCHWARZOVÁ
Bc. Zuzana SCHWARZOVÁ
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace s pacienty soukromé otorinolaryngologické ambulance
Proposal of marketing communication with the patients of private otorhinolaryngology ambulance
Anotace:
Diplomová práce se zabývá úlohou marketingové komunikace ve zdravotnických zařízeních. Jejím cílem bylo navrhnout podobu marketingové komunikace s pacienty soukromé otorinolaryngologické ambulance. Práce je členěna do dvou částí. Teoretická část přináší základní poznatky o marketingové komunikaci a dále se zaobírá specifickým postavením marketingu a marketingové komunikaci ve zdravotnictví. V praktické …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the role of marketing communication in healthcare facilities. Its aim was to design a form of marketing communication with the patients of private otorhinolaryngology ambulance. The thesis is divided into two parts. The theoretical part provides basic knowledge of marketing communication and deals with the specific role of marketing and marketing communications in healthcare …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2014
Zveřejnit od: 15. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jaroslav Zlámal, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SCHWARZOVÁ, Zuzana. \textit{Návrh marketingové komunikace s pacienty soukromé otorinolaryngologické ambulance}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta zdravotnických věd. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/e6ojft/.
Jak správně citovat práci
SCHWARZOVÁ, Zuzana. Návrh marketingové komunikace s pacienty soukromé otorinolaryngologické ambulance. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta zdravotnických věd
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta zdravotnických vědUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta zdravotnických vědMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení zdravotnictví / Management zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Komparativní analýza marketingové komunikace vybraných kardiologických zdravotnických zařízení
René Molnár -
Marketingová komunikace a PR zdravotnického zařízení
Kateřina Kozlová -
Marketingová komunikace zdravotnického zařízení
Hana LUJCOVÁ -
Integrovaná marketingová komunikace zdravotnického zařízení - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Lucie Filipová -
Projekt marketingové komunikace zdravotnické organizace s využitím principů podpory propagace zdravotní péče firmy Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Prostředky marketingové komunikace - Nemocnice Kadaň, s.r.o.
Karel Schutt -
Marketingová komunikace v neziskové organizaci
Michaela Nováková -
Specifika marketingové komunikace zdravotnického zařízení
Tereza Novotná
Název
Vložil
Vloženo
Práva