Integrace žáků s poruchou autistického spektra do základních škol a možnosti jejich vzdělávání – Bc. Martina Vlastníková
Bc. Martina Vlastníková
Diplomová práce
Integrace žáků s poruchou autistického spektra do základních škol a možnosti jejich vzdělávání
Integration of pupils with autistic disorder in primary schools and the possibility of their edukation
Anotace:
Diplomová práce se zabývá integrací žáků s poruchou autistického spektra do základních škol a možnostmi jejich vzdělávání. Teoretická část shrnuje teoretické poznatky o problematice diagnostikování PAS (poruchy autistického spektra) u dětí, metody práce s žákem s poruchou autistického spektra a popisuje komplexně problematiku autismu, včetně samotné integrace žáků s poruchou autistického spektra do …víceAbstract:
This work deals with the integration of pupils with autistic spectrum disorders in primary schools and the possibilities of their education. The theoretical part summarizes the theoretical knowledge on diagnosing ASD (autism spectrum disorders) of children, methods of work with pupils with autistic spectrum disorder and describes comprehensively the issue of autism, including the integration of students …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Zveřejnit od: 24. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Zlatica Bakošová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VLASTNÍKOVÁ, Martina. \textit{Integrace žáků s poruchou autistického spektra do základních škol a možnosti jejich vzdělávání}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/e6v387/.
Jak správně citovat práci
Vlastníková, Martina. Integrace žáků s poruchou autistického spektra do základních škol a možnosti jejich vzdělávání. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Sekvenční variabilita lidského mitochondriálního genomu a její význam v patogenezi poruch autistického spektra
Natálie Sedláková -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová