Ing. Jarmila CAPOVÁ

Diplomová práce

Projekt rozvoje příspěvkové organizace Kulturní zařízení Ostrava-Jih využitím marketingových nástrojů

The Project of Allowance Organization Kulturní zařízení Ostrava-Jih Development by usage of marketing tools
Anotace:
Charakteristika příspěvkových organizací {--} jejich poslání a důvod existence {--} jsou zpracovány v první části diplomové práce, na niž navazuje praktická část naznačující možnosti rozvoje konkrétního subjektu prostřednictvím marketingových nástrojů. Projekt rozvoje příspěvkové organizace z oblasti kultury byl zpracován na základě výsledků analýz definujících pozitivní a negativní stránky pomocí …více
Abstract:
The characteristic of allowance organizations {--} their function and the reason of existence {--} are elaborated in the first part of the diploma work to which links the practical part indicating the possibilities of development of concrete subject via marketing tools. The project of development of the allowance organization from cultural area was elaborated on the basis of consequences of analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Zveřejnit od: 5. 5. 2008
Identifikátor: 8403

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CAPOVÁ, Jarmila. Projekt rozvoje příspěvkové organizace Kulturní zařízení Ostrava-Jih využitím marketingových nástrojů. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 5. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.