Hana Glosová

Bakalářská práce

Využití marketingových principů v oblasti agrobyznysu: výstřel do tmy, nebo cesta zpět k přidané hodnotě v zemědělské prvovýrobě

The use of marketing principles in agribusiness: the shot into darkness, or the journey back to the added value in agricultural primary production
Anotace:
Tato práce se zabývá propojením oblasti zemědělství a marketingu. Základní otázkou je, jestli může propojení těchto dvou oblastí přinést podnikateli nové příležitosti při tvorbě produktů s přidanou hodnotou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy pojící se s touto problematikou. Praktická část se skládá z výzkumu, který je zaměřen na podnikající subjekty. Nejprve jsou provedeny rozhovory s …více
Abstract:
This Bachelor thesis deals with the interconnection of agriculture and marketing. The basic question is whether the interconnection of these two areas can give new opportunities for the entrepreneur to create value-added products. In the theoretical part are defined the basic concepts related to this issue. The practical part consists of research, which is focused on entrepreneurial subjects. First …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Igor Nečas

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta