Formy spolupráce rodiny a školy na počátku školní docházky dětí v Karlovarském kraji – Andrea BRUŠTÍKOVÁ
Andrea BRUŠTÍKOVÁ
Diplomová práce
Formy spolupráce rodiny a školy na počátku školní docházky dětí v Karlovarském kraji
The forms of family and the school cooperation at the begining of the primary school in region Karlovy Vary- case study
Anotace:
Kombinaci osobního a písemného styku používají rodiče a učitelé, kteří spolu musejí komunikovat na samém počátku školní docházky dětí. Ani jeden z těchto stylů jednoznačně nepřevažuje, obě formy komunikace, jak osobní, tak elektronická, jsou pro zúčastněné strany klíčové. Vyplývá to z výzkumného šetření, které jsem v rámci své diplomové práce prováděla na vybraných základních školách v Karlovarském …víceAbstract:
Combination of personal and writing style are using phartners a teachers, which must together comunikation at the beginning of the school lerning childerns. No one from this styles si not more then another one. Both forms of comunication, like personal and electronik are for all keys. It is resume of my reserching in this diplom work, which I was doing on chooseing grandschools in Karlovy Vary region …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavla Soukupová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRUŠTÍKOVÁ, Andrea. \textit{Formy spolupráce rodiny a školy na počátku školní docházky dětí v Karlovarském kraji}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/e7x9db/.
Jak správně citovat práci
BRUŠTÍKOVÁ, Andrea. Formy spolupráce rodiny a školy na počátku školní docházky dětí v Karlovarském kraji. Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Funkčnost spolupráce rodiny a školy při řešení výchovných a prospěchových problémů žáka
Šárka Tučková -
Vzdělávání a výchova žáků s těžkou mentální retardací a ADHD z pohledu asistenta pedagoga a rodiny
Beata BARTOŠOVÁ -
Středisko výchovné péče: Význam a možnosti spolupráce s rodinou a institucemi podporujícími stabilizaci a fungování rodiny
Vendula NEBŘENSKÁ -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
Průběh spolupráce rodiny a školy v období koronaviru na jaře 2020. Dotazníkové šetření ve 2. třídě základní školy
Helena Krtičková -
Spolupráce rodiny a školy při výchově a vzdělávání dětí romského etnika
Radmila PROCHÁZKOVÁ -
Spolupráce školy a rodiny na 1. stupni základní školy z perspektivy učitelů a rodičů
Eliška Manová -
Dobrá spolupráce školy a rodiny v perspektivách učitelů a rodičů
Sabina Králová