Obsahová strategie firmy Cesty od Zuzky – Bc. Zuzana Zvěřová
Bc. Zuzana Zvěřová
Diplomová práce
Obsahová strategie firmy Cesty od Zuzky
Content strategy of Cesty od Zuzky
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena na tři části: teoretickou, praktickou a navrhovací. Teoretická část sestavuje teoretická východiska zkoumané problematiky, vysvětluje základní termíny a popisuje analýzy mikro a makro prostředí. Praktická část uvádí provedení situační analýzy pomocí analytických metod, např. analýza zákazníka, konkurence, makroekonomického prostředí, trhu. Podnik je analyzován pomocí metod …víceAbstract:
The thesis is divided into three parts: theoretical, practical and suggest. The theoretical part sets up the theoretical background of the studied issue, explains the basic terms and describes the analysis of micro and macro environment. The practical part presents the implementation of the situational analysis using analytical methods, e.g. customer, competitor, macroeconomic environment, market analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
- Oponent: Petr Mikuš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Content strategy: Příprava a návrh obsahu pro web organizace
Jan Ambrož -
Obsahová strategie jako nástroj k řízení neziskových organizací
Karolína Štorková -
Digitální produkt jako podpora content strategie společnosti eBRÁNA s.r.o.
Eva Provazníková -
Obsahová strategie značky na sociálních sítích
Veronika Kubálková -
Content marketing strategy in business
Karina Mysina -
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
Lenka Kupková -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Online Marketing of C-Travel Inc.
Laura Hošek