Projekt vstupu firmy Z STUDIO na maďarský trh – Bc. Zuzana KOŽEHUBOVÁ
Bc. Zuzana KOŽEHUBOVÁ
Diplomová práce
Projekt vstupu firmy Z STUDIO na maďarský trh
Project of the entry of Z STUDIO on the Hungarian market
Anotace:
Cílem této práce je vytvořit projekt vedoucí ke vstupu firmy Z STUDIO na maďarský trh. Práce je rozdělena do dvou částí {--} teoretické a praktické, která je dále dělena na analytickou a projektovou. Teoretická část vysvětluje problematiku vstupu firem na zahraniční trhy. Analytická část pak zkoumá prostředí firmy a maďarský trh. V závěrečné části práce je předkládán projekt vstupu společnosti na maďarský …víceAbstract:
The aim of this thesis is to create a project leading to the entry of Z STUDIO on the Hungarian market. The thesis is divided into two parts {--} theoretical and practical that is further divided into analytical part and project part. The theoretical part explains the company entry on the foreign markets generally. Analytical part analyses company environment and Hungarian market. The project on entering …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
15322
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOŽEHUBOVÁ, Zuzana. Projekt vstupu firmy Z STUDIO na maďarský trh. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingová strategie pro vstup firmy Education.cz na B2B trh
Pavla Čermáková -
Vstup vybraného podniku na zahraniční trh
Romana Gašpárková -
Marketingová strategie a vstup na trh pro Start-Up Leepa
David Petrbok -
Vstup české stavební firmy na německý trh
Michal Bubeníček -
Faktory ovplyvňujúce vstup podnikateľského subjektu na zahraničné trhy
Kristína Černayová -
Vstup zahraniční firmy na italský trh.
Zdenka GILLAROVÁ -
Vstup vybraného podniku na německý trh
Lukáš Myslivec -
Marketingový plán pro vstup značky Sweet Crochete na trh
Klára Sladká