Vliv emocí vyvolaných TV reklamou vybraných telekomunikačních společností na nákupní chování českých spotřebitelů – Jan Grus
Jan Grus
Bakalářská práce
Vliv emocí vyvolaných TV reklamou vybraných telekomunikačních společností na nákupní chování českých spotřebitelů
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRUS, Jan. \textit{Vliv emocí vyvolaných TV reklamou vybraných telekomunikačních společností na nákupní chování českých spotřebitelů}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/e91m6o/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola ekonomie a managmentu
Bakalářský studijní program:
Bakalářské programy (Bc.)
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva