Bc. Adam HOFMEISTER

Bakalářská práce

Marketingový plán společnosti HOFMEISTER s.r.o.

Marketing plan of the company HOFMEISTER s.r.o.
Anotace:
Teoretická stránka této práce popisuje problematiku marketingu a marketingového plánování. Praktická část spočívá ve zpracování informací o podniku, trhu a konkurenci a na jejich základě ve vytvoření marketingového plánu pro společnost HOFMEISTER s.r.o.
Abstract:
The theoretical aspect of this work describes the problems of marketing and marketing planning. The practical part consists in processing information about the company, market and competition and on their basis of creation of a marketing plan for the company HOFMEISTER s.r.o.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOFMEISTER, Adam. Marketingový plán společnosti HOFMEISTER s.r.o.. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností