Marketingový plán společnosti HOFMEISTER s.r.o. – Bc. Adam HOFMEISTER
Bc. Adam HOFMEISTER
Bakalářská práce
Marketingový plán společnosti HOFMEISTER s.r.o.
Marketing plan of the company HOFMEISTER s.r.o.
Anotace:
Teoretická stránka této práce popisuje problematiku marketingu a marketingového plánování. Praktická část spočívá ve zpracování informací o podniku, trhu a konkurenci a na jejich základě ve vytvoření marketingového plánu pro společnost HOFMEISTER s.r.o.Abstract:
The theoretical aspect of this work describes the problems of marketing and marketing planning. The practical part consists in processing information about the company, market and competition and on their basis of creation of a marketing plan for the company HOFMEISTER s.r.o.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOFMEISTER, Adam. Marketingový plán společnosti HOFMEISTER s.r.o.. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností