Ing. Miroslav Čepek

Diplomová práce

Stanovení optimálního počtu zaměstnaců a rozsahu železniční infrastruktury v ŽST Most nové nádraží

Analysis of the optimal staff count and the range of railway infrastructure in the junction Most New Station
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá stanovením optimálního počtu zaměstnanců v komplexních četách při zpracování vlaků v ŽST Most nové nádraží na základě změn v technologických postupech, včetně nutné potřeby rozsahu železniční infrastruktury s ohledem na možné investice do úpravy staničního zabezpečovacího zařízení. Úvodní část popisuje, v obecné rovině, charakteristiku technicko-provozních možností ŽST …více
Abstract:
This diploma paper inquires into assesment of the optimal staff count in complex gangs at train processing in terms of changes in technologic processes in the junction Most New Station including requirements of railway infrastructure in relation to possible investment in reconstruction of the interlocking station system. The first part describes generally characteristic of technological and operating …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Petr Průša, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Čepek, Miroslav. Stanovení optimálního počtu zaměstnaců a rozsahu železniční infrastruktury v ŽST Most nové nádraží. Pardubice, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Magisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.