Využití nových trendů v marketingové komunikaci – Tereza Pivodová
Tereza Pivodová
Diplomová práce
Využití nových trendů v marketingové komunikaci
Anotace:
Cílem diplomové práce je představit nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití. Ve vybraném podniku, který se zabývá vývojem, výrobou a prodejem komponent pro přestavby vozidel na LPG, budou aplikovány nové marketingové nástroje a bude analyzován jejich praktický přínos a vliv na prosperitu firmy.Abstract:
The aim of this diploma thesis is to present new trends of marketing communication and its use. In selected company, which is engaged in the development, manufacture and sale of components used for coversion of vehicles powered by LPG, will be used new marketing tools and analysed their impact on the company ' s prosperity.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMagisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin -
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská -
Flash mob jako fenomén guerilla marketingu: případová studie
Edita Sedláčková -
Guerilla marketing a jeho využití v praxi
Aleš Hron -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Jakub Štefanec -
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC
Veronika Horonyová -
Podoby guerilla marketingu a jejich vliv na seniory
Jakub Strnad