Tereza Pivodová

Diplomová práce

Využití nových trendů v marketingové komunikaci

Anotace:
Cílem diplomové práce je představit nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití. Ve vybraném podniku, který se zabývá vývojem, výrobou a prodejem komponent pro přestavby vozidel na LPG, budou aplikovány nové marketingové nástroje a bude analyzován jejich praktický přínos a vliv na prosperitu firmy.
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to present new trends of marketing communication and its use. In selected company, which is engaged in the development, manufacture and sale of components used for coversion of vehicles powered by LPG, will be used new marketing tools and analysed their impact on the company ' s prosperity.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studií

České vysoké učení technické v Praze

Masarykův ústav vyšších studií

Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku