Martin Švancer

Bakalářská práce

Online nástroje pro podporu výuky

Online Tools to Support Teaching
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat e-learning a jeho různé formy, zejména blended learning, a analyzovat výhody a nevýhody těchto metod. Práce se zaměřuje na teoretický popis e-learningu, jeho výhody a nevýhody, a dále na různé modely blended learningu, včetně Flipped Classroom, Flex modelu, Station rotation a Lab rotation. V druhé části se práce věnuje aplikacím podporujícím výuku jazyků a …více
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to explore e-learning and its various forms, particularly blended learning, and to analyze the advantages and disadvantages of these methods. The thesis focuses on a theoretical description of e-learning, its benefits and drawbacks, and on different models of blended learning, including Flipped Classroom, Flex model, Station rotation, and Lab rotation. In the second …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jiří Vojtěšek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Švancer, Martin. Online nástroje pro podporu výuky. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Informační technologie v administrativě / Informační technologie v administrativě

Práce na příbuzné téma