Možnost predikce úspěšnosti tréninku – Anna Ročovská
Anna Ročovská
Bakalářská práce
Možnost predikce úspěšnosti tréninku
Possibility of predictable success of training
Anotace:
Tato bakalářská práce představuje experiment, jehož cílem je zjistit, zda je možné předvídat u psů stresové projevy během tréninku a předpřipravit tréninkové lekce tak, aby byly co nejúspěšnější. Trénink je ověřován skladbou několika kroků a rytmem práce, především znalostí nulové varianty chování (default behavior). Nulová varianta chování představuje pro zvíře jakousi jistotu, do které se může uchýlit …víceAbstract:
The present bachelor’s thesis presents an experiment whose goal is to find out whether it is possible to predict stress behavior in dogs during the training and prepare training lessons as effective as possible. The training is checked by a set of several steps and the rhythm of work, especially by the knowledge of the so-called default behavior. The default behavior serves as an asylum for the animal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Vyplelová, Ph.D.
- Oponent: Andrea Písaříková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojůČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojůBakalářský studijní program / obor:
Zootechnika / Speciální chovy
Práce na příbuzné téma
-
Učební pomůcky v matematice na 1. stupni ZŠ v málotřídní škole
Barbora Vaněčková -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Prostojové učení v procesu učení žáků SOV
Patrik Mateovič -
Děti se specifickými poruchami učení a jejich metody učení
Dominika Novotná -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Autoregulace učení a strategie učení pro oblast slovní zásoby u žáků ZŠ
Jan Moudrý
Název
Vložil
Vloženo
Práva