Sandra VASKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingové komunikace festivalu Jeden svět 2010 v ČR

Marketing communications of festival One world 2010 in Czech republic
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na otázky efektivity, potřebnosti a důležitosti marketingo-vých komunikací pro projekt neziskové organizace. Zabývá se tím, které položky marke-tingového mixu jsou pro potřeby daného projektu organizace nejužitečnější a jaké jsou jejich dopady. Čtenáři umožní náhled na situaci v propagaci filmového festivalu Jeden svět 2010 pořádaného pod záštitou obecně prospěšné společnosti …více
Abstract:
This Bachelor thesis is focused on issues of effectiveness, necessity and importance of mar-keting communications for the project of nonprofit organization. It deals with the marke-ting mix and which items are most useful for the needs of the project and their impact. Readers will have opportunity to have overlook on the situation of the promotion of the film festival One World 2010, held under the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2010
Identifikátor: 13643

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
  • Vedoucí: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VASKOVÁ, Sandra. Marketingové komunikace festivalu Jeden svět 2010 v ČR . Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe