Klára ZAŤKOVÁ

Bakalářská práce

Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím

Anotace:
Má bakalářská práce se zaměřuje na diagnosticko-intervenční kompetence učitele ve vztahu k dětským fobiím. V práci se zabývám pojmy jako je emoce, fobie, diagnosticko-intervenční kompetence a následně byl prováděn kvalitativní výzkum.
Abstract:
My bachelor thesis focuses on the diagnostic-intervention competences of teachers in relation to children's phobias. In this thesis I discuss concepts such as emotions, phobias, diagnostic-interventional competence and then qualitative research was conducted.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Vladimíra Lovasová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZAŤKOVÁ, Klára. Diagnostické a intervenční kompetence učitele v MŠ ve vztahu k dětským fobiím. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Bakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy