Eva Štěrbová

Bakalářská práce

Marketing muzeí a památek okresu Uherské Hradiště

Museum and Listed Monument Marketing in the District of Uherské Hradiště
Anotace:
Práce pojednává o vybraných významných památkách a velmi známých muzeích v Uherském Hradišti a jeho nejbližším okolí. Zaměřuje se na popis a vymezení teoretických pojmů a souvislostí, začlenění marketingu a jeho principů a částí do kontextu muzejnictví. Dále je pak práce orientovaná na teorii projektového řízení, neboť v praktické části je krom jiného popsán projekt výstavby nového Muzea v přírodě …více
Abstract:
These thesis deals with selected significant monuments and well-known museums in Uherske Hradiste and its vicinity. It focuses on the description and definition of theoretical concepts and contexts, and integration of marketing principles and its elements in the context of museums. Further the work is focused on the theory of management managements, because in the practical part there is also described …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2012
Zveřejnit od: 13. 8. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Milan Půček, MBA, Ph.D

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Štěrbová, Eva. Marketing muzeí a památek okresu Uherské Hradiště. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.8.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.