Bc. Lucie RŮŽIČKOVÁ

Diplomová práce

Projekt zvyšování úrovně zákaznického servisu zahraničních klientů ve firmě INGE OPAVA, spol. s r.o.

The Project of Increasing the Care of Foreign Customers in the Company INGE OPAVA, ltd.
Anotace:
Tématem diplomové práce je zpracování Projektu zvyšování úrovně zákaznického servisu zahraničních klientů ve firmě INGE Opava, spol. s r.o. Cílem je získat teoretické poznatky o systému řízení vztahu se zákazníky, analyzovat současný stav ve společnosti a navrhnout konkrétní projekt. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Část praktická se dále dělí na část analytickou a projektovou …více
Abstract:
The theme of this diploma work is to elaborate The Project of Increasing the care of Foreign Customers in the Company INGE OPAVA, ltd. The aim is to get a theoretical information about the system of customer relationship management, to analyse the contemporary condition in society and to propose definite project. The diploma work is divided into a theoretical part and a practical part. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor: 12421

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RŮŽIČKOVÁ, Lucie. Projekt zvyšování úrovně zákaznického servisu zahraničních klientů ve firmě INGE OPAVA, spol. s r.o.. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2039

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.