Eva HYKLOVÁ
Bakalářská práce
VIRTUÁLNÍ UNIVERZITA TŘETÍHO VĚKU
A VIRTUAL UNIVERSITY OF THE THIRD AGE
Anotace:
Bakalářská diplomová práce se zabývá konkrétními příklady edukace seniorů, kterými jsou univerzity třetího věku a Virtuální Univerzita třetího věku. Univerzita třetího věku je zde pojímána jako příklad prezenční formy studia. Práce stručně pojednává o historii, o účastnících a o vnitřní organizaci univerzit třetího věku. Virtuální Univerzita třetího věku je zde ilustrována jako optimální model propojení …víceAbstract:
Bachelor's thesis is focused on concrete examples of senior's education, which are known as Universities of the Third Age and the Virtual University of the Third Age. The University of the Third Age is accepted as an exmple of "face to face" education. This thesis describes a history of the Universities of the Third Age, the students and the intern organization of the Universities of the Third Age …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2014
Zveřejnit od: 27. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Naděžda Špatenková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HYKLOVÁ, Eva. VIRTUÁLNÍ UNIVERZITA TŘETÍHO VĚKU. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.3.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 3. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie - Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Kázeňské problémy na 2. stupni ZŠ při prezenční a distanční výuce
Adéla Metelková -
Komparace prezenční a distanční výuky žáků s poruchami autistického spektra na vybrané základní škole
Natálie Hubatková -
Metody a formy distanční výuky ve výtvarném oboru na Základních uměleckých školách
Erika Houserová -
Pohybová aktivita a psychická pohoda žáků Gymnázia Josefa Božka v Českém Těšíně během distanční a prezenční výuky
Denisa KUFOVÁ -
Aktivizující metody a jejich využití v kontaktní a distanční výuce ruštiny
Andrea Pokorná -
Gymnaziální učitel hudební výchovy v době prezenční a distanční výuky
Ivana ŠUPINOVÁ -
Učitelovo vnímání morálky žáků v porovnání prezenční a distanční výuky
Zuzana HOUDKOVÁ -
Prezenční a distanční výuka optikou lektorů
Petra Vaštová
Název
Vložil
Vloženo
Práva