Fenomén sousedství v sídlištním prostoru - Případová studie sídliště Černý Most. – Kateřina Žiaková
Kateřina Žiaková
Diplomová práce
Fenomén sousedství v sídlištním prostoru - Případová studie sídliště Černý Most.
Neighborhood phenomenon in a housing estate - case study Cerny Most
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na fenomén sousedství a sociálních vztahů meziobyvateli sídliště Černý Most. Jejím záměrem je odpovědět na otázku, jaké sociálnívztahy a interakce mezi sebou mají obyvatelé Černého Mostu a zda se tyto vztahya interakce liší mezi starousedlíky a nově příchozími jedinci. Výzkum se opíráo kombinaci kvantitativních a kvalitativních přístupů. Kvantitativní část práce jezaložena …víceAbstract:
The focus of this master thesis is on the phenomenon of neighborhood and socialrelations between residents of the housing estate Cerny Most. The main objective of thisthesis is to determinate, what social relations and interactions are between residentsof Cerny Most and how different are these relations and interactions betweenestablished residents and newcomers.The research is a combination of quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Sandra Kreisslová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽIAKOVÁ, Kateřina. \textit{Fenomén sousedství v sídlištním prostoru - Případová studie sídliště Černý Most.}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/ef0zmo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Quantitative und qualitative Analyse der sekundären Präpositionen im Spektrum ausgewählter Texte
Michaela BENEŠOVÁ -
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
User Experience Research a jeho praktické využití v aplikaci pro neziskové organizace
Pavla Řádková -
Research on the development trend of short video marketing based on Tiktok
Jingyu Kang
Název
Vložil
Vloženo
Práva