Yevheniia Ozorkina

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti Tinkoff Bank

Tinkoff Bank Marketing Strategy
Anotace:
Cílem bakalářské práce je stanovit doporučení pro marketingové strategie společnosti Tinkoff Bank. Teoretická část bude vypracována na základě literární rešerše odborné literatury, zaměřené především na oblast strategického řízení a marketingu. V empirické části bude provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí společnosti, využita budou dostupná sekundární data o zvoleném bankovním trhu a komunikačních …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.