Marketingová strategie podniku Budějovický Budvar, n.p. – Bc. Adéla Lukášková
Bc. Adéla Lukášková
Diplomová práce
Marketingová strategie podniku Budějovický Budvar, n.p.
Marketing Strategy of the Company Budweiser Budvar, N.C.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie pivovaru Budějovický Budvar, národní podnik. Teoretická část práce vymezuje základní definici marketingu, marketingové řízení, marketingové strategie, tvorbu marketingového mixu, analýzy prostředí podniku a v jejím závěru je charakterizována marketingová kontrola. Praktická část práce se zabývá podnikem Budějovický Budvar, n. p. a analyzuje …víceAbstract:
The thesis deals with the analysis of the marketing strategy of the brewery Budějovický Budvar, National Corporation. The theoretical part of the thesis defines the basic definition of marketing, marketing management, marketing strategy, creation of marketing mix, analysis of company environment and marketing control is characterized in its conclusion. The practical part deals with the Budweiser Budvar …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Návrh marketingové strategie
Marcela Brustmanová -
Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Marek Fryček -
Marketingová strategie brněnského podzemí
Jana Zámoravcová -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Lukáš Löffelmann
Název
Vložil
Vloženo
Práva