Dan Holfeuer

Bakalářská práce

Marketingová strategie startupového projektu

Marketing Strategy of Startup Project
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií stratupového projektu. Teoretická část se zabývá pojmy z oblasti marketingu, které úzce souvisejí s mou prací, mezi něž patří nástroje marketingových mixů, marketingové analýzy, komunikační mix a proces tvorby reklamní kampaně. Praktická část skládá z představení společnosti, marketingového mixu 4S pro vybraný startupový projekt, analýzy vnějšího …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing strategy of a startup project. The theoretical part deals with terms from the field of marketing, which are closely related to my work, which include tools of marketing mixes, marketing analysis, communication mix, and the process of creating an advertising campaign. The practical part consist of a presentation of the company, a 4S marketing mix for a selected …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Mlázovský

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Holfeuer, Dan. Marketingová strategie startupového projektu. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku