Marketingová strategie startupového projektu – Dan Holfeuer
Dan Holfeuer
Bakalářská práce
Marketingová strategie startupového projektu
Marketing Strategy of Startup Project
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií stratupového projektu. Teoretická část se zabývá pojmy z oblasti marketingu, které úzce souvisejí s mou prací, mezi něž patří nástroje marketingových mixů, marketingové analýzy, komunikační mix a proces tvorby reklamní kampaně. Praktická část skládá z představení společnosti, marketingového mixu 4S pro vybraný startupový projekt, analýzy vnějšího …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing strategy of a startup project. The theoretical part deals with terms from the field of marketing, which are closely related to my work, which include tools of marketing mixes, marketing analysis, communication mix, and the process of creating an advertising campaign. The practical part consist of a presentation of the company, a 4S marketing mix for a selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Mlázovský
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Holfeuer, Dan. Marketingová strategie startupového projektu. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová