Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím Corporate Designu – Mgr. Ivo SVEJKOVSKÝ
Mgr. Ivo SVEJKOVSKÝ
Diplomová práce
Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím Corporate Designu
Corporate Design as a tool for increasing competitive strenght of a company
Anotace:
Corporate Identity (firemní identita) je komplexní obraz společnosti utvářený filozofií, historií, zásadami vedení, současností i perspektivním výhledem firmy. Corporate Design je, ve vztahu k Corporate Identity, její nejvíce a nejdříve viditelnou složkou. Corporate Design jedinečným a okamžitě srozumitelným způsobem profiluje společnost vůči jejím konkurentům a stává se tak mocným nástrojem zvyšování …víceAbstract:
Corporate Identity is a global image of a company that is being built by philosophy, history, managing principles, present and perspective company view. Corporate Design is, in relation to Corporate Idnetity, its first sight and most visible part. Corporate Design by unique and immediate way profiles a company against its competitors and becomes a mighty tool of increasing competitive advantage and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor:
4972
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVEJKOVSKÝ, Ivo. \textit{Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím Corporate Designu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/egsa3e/.
Jak správně citovat práci
SVEJKOVSKÝ, Ivo. Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím Corporate Designu. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Význam a role softwarových nástrojů při návrhu jednotného vizuálního stylu společnosti s ohledem na její konkurenceschopnost
Vít Švarc -
Analýza firemní identity a image spol. České dráhy, a. s
Ondřej Nauč -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Vitalina Besogonova -
Firemní identita vybrané značky
Viktorie Smejkalová -
Image a identita vybrané značky podniku
Nikola Drbohlavová -
Firemní identita zvolené značky
Radka Kalábová -
Propagační plán a firemní identita nově vznikající firmy
Barbora Novotná