Analýza podniku zabývající se prodejem reklamního textilu. Cesta k získání nových segmentů na trhu. – Marek HRUBÝ
Marek HRUBÝ
Bakalářská práce
Analýza podniku zabývající se prodejem reklamního textilu. Cesta k získání nových segmentů na trhu.
Analysis of the promotional textile selling company. The way to acquire a new segments of the market.
Anotace:
V mé bakalářské práci se zaměřím na analýzu makro a mikro prostředí podniku, analýzu trhu a pozice na trhu. V teoretické části se zabývám postupy při stanovení strategie podniku, které slouží k analýze makro a mikro prostředí podniku. V praktické části budu aplikovat získané znalosti z teoretické části na firmu Adler Czech, a.s., která se zabývá prodejem reklamního textilu.Abstract:
In my bachelor work I will focus on macro and micro analyse of the company, market analyse and market position. In the theoretical part I deal with procedures for determining business strategy, which is used to analyse macro and micro of the company. In the practical part, I will apply the knowledge from the theoretical part on Adler Czech, a.s. company, which sells advertising textiles.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
- Vedoucí: Ing. Kamila Tišlerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRUBÝ, Marek. \textit{Analýza podniku zabývající se prodejem reklamního textilu. Cesta k získání nových segmentů na trhu.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/eh9k9r/.
Jak správně citovat práci
HRUBÝ, Marek. Analýza podniku zabývající se prodejem reklamního textilu. Cesta k získání nových segmentů na trhu.. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv hnojení na výnosy brambor, velikost a počet hlíz a na obsahy vybraných makro-, mikro- a rizikových prvků
Mariya Musya -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Valeriya Sementsova -
Translation of a text from the field of linguistics with a commentary and a glossary
Klára PATOVÁ -
Marketingová komunikace s mikro a makro influencery na Instagramu.
Tamara Vaňousová -
Finanční a strategická analýza společnosti SK Slavia Praha - fotbal a.s.
Tomáš Havlíček -
Finanční a strategická analýza společnosti Pilulka Lékárny, a.s.
Šárka Kocotová Knapová -
Změny v obsahu mikro, makro a cizorodých prvků v asimilačních orgánech olše (Alnus sp.) a její korunová fauna
Šárka HYKLOVÁ -
Ocenění společnosti SaM silnice a mosty Litomyšl a.s.
Pavla Křenková