Marek HRUBÝ

Bakalářská práce

Analýza podniku zabývající se prodejem reklamního textilu. Cesta k získání nových segmentů na trhu.

Analysis of the promotional textile selling company. The way to acquire a new segments of the market.
Anotace:
V mé bakalářské práci se zaměřím na analýzu makro a mikro prostředí podniku, analýzu trhu a pozice na trhu. V teoretické části se zabývám postupy při stanovení strategie podniku, které slouží k analýze makro a mikro prostředí podniku. V praktické části budu aplikovat získané znalosti z teoretické části na firmu Adler Czech, a.s., která se zabývá prodejem reklamního textilu.
Abstract:
In my bachelor work I will focus on macro and micro analyse of the company, market analyse and market position. In the theoretical part I deal with procedures for determining business strategy, which is used to analyse macro and micro of the company. In the practical part, I will apply the knowledge from the theoretical part on Adler Czech, a.s. company, which sells advertising textiles.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
  • Vedoucí: Ing. Kamila Tišlerová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HRUBÝ, Marek. Analýza podniku zabývající se prodejem reklamního textilu. Cesta k získání nových segmentů na trhu.. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická