Využití sociálních sítí pro marketing vysokých škol na příkladu MVŠO – Darina Vystrčilová
Darina Vystrčilová
Bakalářská práce
Využití sociálních sítí pro marketing vysokých škol na příkladu MVŠO
The Use of Social Networks for the Marketing of Universities on the Example of the MVŠO
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí pro marketing. Práce je rozdělena na dvě části. První část se věnuje teoretickým pojmům z oblasti marketingu a online marketingu. Ve druhé části je analýza současného stavu sociálních sítí na Moravské vysoké škole Olomouc, srovnání se skutečným stavem sociálních sítí další soukromé školy neboli benchmarkingu a podle teoretických poznatků a následného …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the use of social networks in marketing. The thesis is divided into two parts. The first part focuses on the theoretical concepts of marketing and online marketing. In the second part there is an analysis of the current situation of social networks at the Moravian University College Olomouc, comparison with the actual situation of social networks at another private school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Šárka ŠTVERÁKOVÁ
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vystrčilová, Darina. Využití sociálních sítí pro marketing vysokých škol na příkladu MVŠO. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Analýza komunikačního mixu se zaměřením na sociální sítě daného podniku
Katka Perdykulová
Název
Vložil
Vloženo
Práva