Image jako konkurenční výhoda destinace cestovního ruchu – Bc. Michaela MAROUŠKOVÁ
Bc. Michaela MAROUŠKOVÁ
Diplomová práce
Image jako konkurenční výhoda destinace cestovního ruchu
Image as a competitive advantage of tourism destination
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu image destinace cestovního ruchu a její konkurenční výhody, kdy zkoumanou destinací bylo Finsko. V první části práce jsou shrnuta teoretická východiska. Druhá část práce určuje cíl a metodiku práce. Třetí část práce charakterizuje vybranou destinaci a její hlavní turistické cíle. Čtvrtá část obsahuje výsledky všech použitých metod výzkumu - pozorování, analýza …víceAbstract:
The thesis is focused on analysis of the tourism destination image of Finland and its competitive advantages. The first chapter is about theoretical basis. The second chapter determines the goal of the work and methodology of the research. In the third chapter is characterized chosen destination and its main tourist goals. The fourth chapter includes results of all used research - observation, analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAROUŠKOVÁ, Michaela. Image jako konkurenční výhoda destinace cestovního ruchu. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Influencer marketing v destinacích Středočeského kraje
Michaela Barhoňová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram
Tereza Chudějová -
Influencer marketing na českom a slovenskom trhu
Simona Malková -
Influencer marketing v cestovním ruchu Moravskoslezského kraje
Klára ŠTÍHLOVÁ -
Influencer marketing
Bára Dvorská