Marketingová strategie Cyklosport Čelákovice – Bc. Kateřina Škarnitzlová
Bc. Kateřina Škarnitzlová
Diplomová práce
Marketingová strategie Cyklosport Čelákovice
Marketing strategy of Cyklosport Čelákovice
Anotace:
Diplomová práce se zabývá představením společnosti Cyklosport Čelákovice, zhodnocením její stávající marketingové strategie a především návrhem marketingové strategie pro tuto společnost na další období. Cílem práce je výběr vhodné marketingové strategie, která povede ke zvýšení konkurenceschopnosti, k rozvoji společnosti a k její vyšší ziskovosti. Teoretická část diplomové práce zahrnuje marketingové …víceAbstract:
The thesis deals with the presentation of Cyklosport Čelákovice, the evaluation of its current marketing strategy and especially the proposal of the marketing strategy for this company for the next period. The main goal of the thesis is to select a suitable marketing strategy that will lead to the increase of the competitiveness, the development of the company and its higher profitability. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
The Development of the Portrayal of Extraterrestrials in the Invasion Science-fiction Literature over the past Century: From H. G. Wells's The War of the Worlds and A. C. Clark's Childhood's End to Stephenie Meyer's the Host
Jan Svoboda -
The Development of the Image of the Beatles
Michaela Vasmanská -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov
Název
Vložil
Vloženo
Práva