Návrh komunikační kampaně vybrané technologické firmy – Yuliia Barska
Yuliia Barska
Bakalářská práce
Návrh komunikační kampaně vybrané technologické firmy
Anotace:
Práce se zabývá návrhem komunikační kampaně pro technologickou firmu specializující se na poskytování služeb v oblasti řízení IT služeb, řízení IT provozu, integrovaného řízení rizik a řízení služeb zákazníkům. Cílem práce je vytvořit komplexní a efektivní komunikační strategii, která umožní firmě oslovit své cílové publikum a dosáhnout svých obchodních a marketingových cílů. Plán kampaně obsahuje …víceAbstract:
This thesis focuses on designing a communication campaign for a technology company specializing in providing services in the areas of IT service management, IT operations management, integrated risk management, and customer service management, all through implementation, consultancy, training, and support. The goal of this work was to create a comprehensive and effective communication strategy that …víceKlíčová slova
Komunikační kampaň komunikační strategie vyhodnocení kampaně integrovaná marketingová komunikace IT služby marketingové cíle PESTLE analýza situační analýza SWOT analýza technologická firma.Communication Campaign Communication Strategy Evaluation of the Campaign Integrated Marketing Communication IT Services Marketing Goals PESTLE Analysis Situational Analysis SWOT Analysis Technological Company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
The Project of Marketing Communication Campaign for RD Winery of RD Group
Thi Ngoc Diep Nguyen -
Integrovaná marketingová komunikace Letiště Praha a.s. a synergický efekt jednotlivých nástrojů
Monika Zárubová -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů ve společnosti Dektrade a.s.
Daniela Benešová -
Efektivní integrovaná marketingová komunikace společnosti Albert
Monika Kofroňová -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková