Projekt podpory prodeje s využitím specifik nákupního chování spotřebitele. – Ing. Petra ZÍTKOVÁ
Ing. Petra ZÍTKOVÁ
Diplomová práce
Projekt podpory prodeje s využitím specifik nákupního chování spotřebitele.
Utilitazion specificity consumer purchase behaviour promotion project.
Anotace:
V teoretické části této diplomové práce je definován cílový trh. Klade důraz na pečlivou segmentaci a uvádí z jakých hledisek lze segmentovat cílové skupiny. Podrobně je roze-psána teorie komunikačního mixu a především část podpory prodeje v maloobchodě. Dále se práce věnuje spotřebiteli samotnému, jeho nákupnímu chování, vlivu referenčních skupin a community marketingu. Praktická část se věnuje marketingovým …víceAbstract:
The theoretical part defines target market. It emphasizes a careful segmentation, indicates aspects from which target groups can be defined. The theory of communication mix is described in a similar manner, especially the part dedicated to promotion in retailing. Fur-thermore, the thesis deals with the consumers, their purchase behaviour, influence of refe-rence groups and community marketing. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
14934
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZÍTKOVÁ, Petra. Projekt podpory prodeje s využitím specifik nákupního chování spotřebitele.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
Magdaléna Kolářová