Lukáš GERGEL

Bakalářská práce

Marketingové příležitosti v cestovním ruchu v mikroregionu Mostecko

Marketing opportunities in tourism in microregion Most
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zanalyzovat marketingové možnosti v cestovním ruchu v mikroregionu Mostecka. Mapuje nejdříve důležitost cestovního ruchu pro národní hospodářství a rozdělení jeho typologie. V další kapitole zkoumá již místní potenciál pro cestovní ruch v mikroregionu Mostecka a jeho následné využití a rozvoj. Práce vychází ze základní charakteristiky vybrané lokality a socioekonomické …více
Abstract:
The goal of my bachelor thesis is to analyze marketing opportunities in tourism in microregion Most. Maps the first importance of tourism to the national economy and distribution of its typology. The next chapter examines local potential for tourism in the microregion Most and its subsequent use and development. The work is based on the basic characteristics of the selected location and socioeconomic …více
 

Klíčová slova

marketing marketingový mix
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

GERGEL, Lukáš. Marketingové příležitosti v cestovním ruchu v mikroregionu Mostecko. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing