Marketingové nástroje pro podporu produktů neziskové organizace – Lenka ŽENČICOVÁ
Lenka ŽENČICOVÁ
Bakalářská práce
Marketingové nástroje pro podporu produktů neziskové organizace
se zaměřením na Oblastní spolek Český červený kříž Prostějov
Marketing tools for product support of a non-profit organization
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou využití marketingových nástrojů v neziskových organizacích. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury, vymezuje neziskovou organizaci a její typy, blíže je popsáno občanské sdružení, dále marketing a marketingové nástroje pro podporu produktů neziskových organizací. Praktická část se zaměřuje na konkrétní …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the possible usage of marketing tools in non-profit organizations. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is based on the specialized literature, defines a non-profit organization and its types, describes civic association in more details, then marketing and marketing tools for product support of non-profit organizations. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 25. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Puchinger
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽENČICOVÁ, Lenka. Marketingové nástroje pro podporu produktů neziskové organizace. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Anglická filologie - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Edukační program se zaměřením na první pomoc pro děti předškolního věku pod Oblastním spolkem Českého červeného kříže Plzeň-město a Rokycany
Pavla MAJEROVÁ -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Optimalizace on-line nástrojů marketingové mixu pro neziskovou akci Vyšehradský Voříšek
Mikolášková Mikolášková -
Optimalizace marketingové strategie neziskové organizace pomocí inovativních marketingových nástrojů
Nikol Pánková -
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace
Johana Houbová -
Nezisková organizace Zajíček na koni a její nejvlivnější marketingový nástroj
Aneta Pašková -
Návrh marketingové strategie v neziskových organizacích
Jan Woznica -
Strategie digitální marketingové komunikace ve vybrané neziskové organizaci
Jan Mach
Název
Vložil
Vloženo
Práva