Využití aktivní marketingové komunikace pro upevnění vztahů mezi rodiči a Mateřskou školou Morysův dům ve Zlíně – Ing. Michaela ONDROVÁ
Ing. Michaela ONDROVÁ
Diplomová práce
Využití aktivní marketingové komunikace pro upevnění vztahů mezi rodiči a Mateřskou školou Morysův dům ve Zlíně
The Active Use of Marketing Communication for the Consolidation of Relations between Parents and Kindergarten Morysův dům in Zlín
Anotace:
Teoretická část je tvořena poznatky, které vychází z odborných literatur vztahujících se k dané problematice. Je zaměřena na popis neziskových organizací, marketingu školy, dále na charakteristiku jednotlivých nástrojů marketingové komunikace a vlastností a výpočtů image. Praktickou část tvoří seznámení s vybranou organizací a jednotlivé analýzy hodnotící současný stav marketingové komunikace. Součástí …víceAbstract:
The theoretical part consists of knowledge, which comes from professional literature related to the topic. It focuses on a description of non-profit organizations, marketing schools, further characterization of particular tools of marketing communications, qualities and image calculations. The practical part includes familiarization with selected organizations and individual analysis reviewing the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
14774
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ONDROVÁ, Michaela. \textit{Využití aktivní marketingové komunikace pro upevnění vztahů mezi rodiči a Mateřskou školou Morysův dům ve Zlíně}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/ej0ndc/.
Jak správně citovat práci
ONDROVÁ, Michaela. Využití aktivní marketingové komunikace pro upevnění vztahů mezi rodiči a Mateřskou školou Morysův dům ve Zlíně. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová