Hodnocení služeb poskytovaných vybranými pojišťovnami metodou Mystery Shopping – Solomiya Babiy
Solomiya Babiy
Bakalářská práce
Hodnocení služeb poskytovaných vybranými pojišťovnami metodou Mystery Shopping
Evaluation of the services provided by the selected insurance companies by the method of Mystery Shopping
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Hodnocení služeb poskytovaných vybranými pojišťovnami metodou Mystery shopping se zabývá výzkumem kvality pojišťovacích služeb v Pardubicích a okolí a také v porovnání s konkurencí na trhu poskytovaných služeb. K hodnocení výsledků byla využita metoda Mystery shopping. Tato práce je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá teorií, kde se vysvětlují základní pojmy marketingu …víceAbstract:
Bachelor thesis entitled The evaluation of services provided by chosen insurance companies by Mystery Shopping method deals with the research of the quality of insurance services in Pardubice and its surroundings as well as with comparison and competetion on the market of provided services. To evaluate the results was used Mystery Shopping method. This work is divided into two parts. First part deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
- Vedoucí: PaedDr. Alexandr Šenec
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Babiy, Solomiya. Hodnocení služeb poskytovaných vybranými pojišťovnami metodou Mystery Shopping. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová