Rozdíly v tradičním a e-learningovém pojetí výuky na ZŠ – Bc. Petr Říha
Bc. Petr Říha
Diplomová práce
Rozdíly v tradičním a e-learningovém pojetí výuky na ZŠ
Differences between the Traditional and E-learning Approaches to Teaching in Primary Schools\nl{}
Anotace:
Diplomová práce se člení na dva segmenty, jimiž jsou teoretická východiska a praktická realizace experimentu tradiční a e-learningové výuky. Cílem autorovy teoretické části je v úvodu seznámit čtenáře s informačními a komunikačními technologiemi ve vzdělávání a přehledně objasnit rozdíly mezi tradičním a moderním paradigmatem tak, jak na tuto problematiku poukazuje teorie behaviorismu a konstruktivismu …víceAbstract:
The diploma thesis is divided into two segments, which are: theoretical base and practical realization of an experiment of traditional and e-learning teaching. The aim of the theoretical part is to introduce the topic of information and communication technologies in education and to clear differences between traditional and modern paradigm by behaviorism and constructivism. In the following theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2013
Zveřejnit od: 14. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Říha, Petr. Rozdíly v tradičním a e-learningovém pojetí výuky na ZŠ. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Učitelství informatiky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová