Evaluation of Marketing Communication – Elkhan Mirzayev
Elkhan Mirzayev
Diplomová práce
Evaluation of Marketing Communication
Abstract:
This diploma thesis deals with the evaluation of marketing communication on branding and its influence on consumer buying behavior. The research investigates the key theoretical aspects of branding and consumer behavior to see the correlation of these two topics. The study reveals that branding strategies play a major role in influencing consumer behavior during the decision-making process. According …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko -
The Secrets of Communication in Marketing communication
Anait Movsisian -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses ek8ubj ek8ubj/2
11. 4. 2016