Význam spolupráce školských zařízení a rodin dětí s poruchou autistického spektra – Michaela Farská
Michaela Farská
Bakalářská práce
Význam spolupráce školských zařízení a rodin dětí s poruchou autistického spektra
The Importace Of Cooperation between Schools and The Families Of Children With Autistic Spektrum Disorders
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá oblastí spolupráce a vzájemné komunikace mezi předškolními institucemi a rodinami dětí s poruchou autistického spektra. Cílem práce je zjistit míru a četnost komunikace mezi pedagogy a rodičiAbstract:
This thesis covers the topic of cooperation and interaction between preschool institutions and families of children with autistic spektrum disorders. The objectiv of thesis is to find the intensity and frequency of communication between teachers and parents
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2010
- Vedoucí: Lucia Pastieriková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na ZŠ speciální
Xenie Poljaková -
Rozvoj komunikace u dětí předškolního věku s PAS
Kateřina Dolejšová -
Komunikace s dětmi s odlišným mateřským jazykem ve vybrané mateřské škole. Případová studie.
Aneta Kabeláčová
Název
Vložil
Vloženo
Práva