Chování spotřebitelů generace Y při výběru barber shopu – Lukáš Svítil
Lukáš Svítil
Bakalářská práce
Chování spotřebitelů generace Y při výběru barber shopu
Consumer behaviour of generation Y when choosing barbershop
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitelů generace Y při výběru barbershopu. Cílem bylo identifikovat faktory ovlivňující spotřebitele generace Y při výběru barbershopu. Vyhodnocení probíhalo na základě dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů. Výsledky ukázaly u návštěvníků barbershopů jako stěžejní faktor kvalitu samotného barbershopu a odvedené práce, kdežto u spotřebitelů, kteří …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the behaviour of Generation Y consumers when choosing a barbershop. The aim was to identify the factors influencing Gen-eration Y consumers when choosing a barbershop. The evaluation took place on the basis of a questionnaire survey and in-depth interviews. The results showed the quality of the barbershop itself and the work done as a key factor for barber-shop visitors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
- Oponent: Michal Pšurný, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
Application of mathematical model in consumer decision making in product selection
Ilyas Akhmetov -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Ekaterina Lebedeva -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Iana Nabokikh