Bc. Klára ČMUGROVÁ

Diplomová práce

Marketingová analýza vybraného hotelu

Marketing analysis of a selected hotel
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat a zhodnotit jednotlivé vlivy v oblasti kongresového cestovního ruchu, působící na vybraný hotel. V závislosti na výsledcích jednotlivých analýz následně navrhnout doporučení vedoucí ke zvýšení profitability hotelu ve zmíněné oblasti. V teoretické části je obecně vymezen cestovní ruch a konkrétněji pak kongresový cestovní ruch. Následuje vymezení situační analýzy, okolí …více
Abstract:
The aim of this thesis is analyze and evaluate the various influences in congress tourism, impacting to the selected hotel. Depending on the results of the analyzes afterwards proposed recommendation for increase profitability of hotel in that area. The theoretical part is focused on tourism and more specifically on congress tourism. The following is the definition of situational analysis, company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČMUGROVÁ, Klára. Marketingová analýza vybraného hotelu. Plzeň, 2017. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/